Gratis verzending vanaf € 100

Hoe werkt de dienst na verkoop?

Bij vragen en problemen mag en kan je mij altijd contacteren. Dit kan via mail: info@crealine-deco.be.

Hoe lang heb ik garantie?

De standaardgarantie is 2 jaar.

Hoe ruil ik mijn product?

Ruilen is geen probleem. Wil je een artikel ruilen, dan kan je hiervoor ook mailen naar info@crealine-deco.be.

Let op: de volgende artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden:

  • Artikelen gekocht tijdens de soldenperiode of uit de eindcollectie;
  • Digitale producten en materialen wegens intellectuele eigendom;
  • Vouchers, cadeaukaarten en tegoedbonnen, ook als ze nog niet gebruikt zijn;
  • Gepersonaliseerde of op maat gemaakte items.

Mijn pakketje is niet aangekomen, wat nu?

Je kan mailen naar info@crealine-deco.be. Ik neem contact op met Bpost om na te gaan waar het pakje zich bevindt en hou je intussen op de hoogte. Mocht blijken dat het pakje verloren is, dan bekijken we samen wat je verkiest: een nieuw artikel of een terugbetaling.

Het juiste product is niet geleverd, wat nu?

Je kan mailen naar info@crealine-deco.be. Ik zorg ervoor dat je het juiste product ontvangt en bezorg je een retourlabel voor het terugsturen van het verkeerde artikel.

Hoe moet ik mijn product opsturen voor retour?

Je kan mailen naar info@crealine-deco.be met een korte uitleg over waarom je het artikel wilt retourneren. Ik bezorg je vervolgens een retourlabel. Ruilen is geen probleem. Wil je een artikel ruilen, dan kan je hiervoor ook mailen naar info@crealine-deco.be.
Let op: de volgende artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden:

  • Artikelen gekocht tijdens de soldenperiode of uit de eindcollectie;
  • Digitale producten en materialen wegens intellectuele eigendom;
  • Vouchers, cadeaukaarten en tegoedbonnen, ook als ze nog niet gebruikt zijn;
  • Gepersonaliseerde of op maat gemaakte items.

Winkelwagen

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Verder winkelen
GDPR cookieconsent met Real Cookie Banner